SAYFALAR

25 Mart 2014 Salı

SESLİ KÜTÜPHANE....SESİNİZLE YARDIM EDİN....


        Sesli kitap okuyoruz,kaydediliyor ve görme engelli kardeşlerimiz de bizim sesimizden dinliyor.
        Hem biz hem de onlar okuyorlar kitapları. Kayıttan çıkarken o kadar huzur dolu hissediyorsunuz ki kendinizi,anlatılmaz yaşanır arkadaşlar. Ben bir süredir bir saat ayırıyorum onlara,çok değil günümün,belki iki günümün bir saatini. Zamanını siz belirliyorsunuz ne zaman müsait olursanız. Bir kitap bitince çok sayıda görme engelli kardeşimiz dinliyor. Bu mutluluğu sizler de yaşamak istiyorsanız yer hakkında bilgi vereyim.

            İstanbul Siyavuşpaşa Spor Kompleksi
            İstanbul Kitapları Kütüpanesi
            Siyavuşpaşa Mah.   Çavuşpaşa cad.  Oğuzhan sk.  No:9. Bahçelievler- İstanbul
            Tel:0 212 554 21 03 
             Sesli Kütüphane - EYÜP
             Atatürk Kitaplığı Sesli KÜtüpanesi- TAKSİM
         
       İSTEDİKTEN SONRA YARDIMLAŞMAK ÇOK KOLAY................


6 yorum:

kadriye dedi ki...

Harkasınız. Hep böyle faydalı bir şeyler yapmak istiyorum ama çok yoğunum vakit bulamıyorum bahanesine sığınıyorum.

Unknown dedi ki...

Sağol Kadriye'ciğim . Doğru söylüyorsun,zaman ayırmak bizlerin elinde. Bir kez başlamak yetiyor inan.

Handan dedi ki...

Ne güzel yapıyorsun Günercim.Ben bir ara pek heveslenmiştim ama ne yazık ki sesim iki sayfadan sonra kısılıyor benim :(

Günaydın:-)

maviye iz süren dedi ki...

ne güzel bir etkinlik, ben de yakın olsaydım desteklerdim, ama çok uzaktayım..
tebrik ederim :)

Unknown dedi ki...

Sesinin kısılmasına üzüldüm Handan'cığım. Bunun gibi uğraşırlar beni ayakta tutuyor. Hafta sonları çocuk esirgemeden,koruyucu aileyi de anlatacağım yakında. Çok kolay bir uygulama sofrana bir tabak daha sevgiyle koyarsan oluyor...

Unknown dedi ki...

Ufku mavi olan güzel arkadaşım, uzaklardansın ama gönlün bizimle bu da çok önemli...