SAYFALAR

5 Mayıs 2014 Pazartesi

DOMATES VE BİBERLERİM BÜYÜYOR...


                                         On - onbeş gün önce fidelerini alıp evde saksıya ektim. Evde sebzemi yetiştirebilirmiyim acaba dedim:-) Domates,biber ve fesleğen. Hepsi bir saksıda kardeş kardeş büyüyorlar...yakında domates ve biberlerim görünecek,baksanıza ne kadar boy attılar. Bu işi becerebilirsem saksı sayısı ve boyutunu artırmayı düşünüyorum.
Bu gece hıdrellez dileklerimi yazıp fidelerin dibine gömsem  olur mu acaba;-)
IYI GECELER...TÜM DİLEKLERİMİZ GERÇEKLEŞSİN BU GECE...


9 yorum:

Handan dedi ki...

Göm bence , neden olmasın:-) İyi geceler:-)

maviye iz süren dedi ki...

ne güzeller :)

Unknown dedi ki...

Dileklerimi yazdım ve öyle yaptım Handan'cığım .

Unknown dedi ki...

Iyi akşamlar Bahar kız..

ANNEKIZ dedi ki...

Gunaydin guner abla insallah olur dileklerin.

Handan dedi ki...

Günaydın:-) Seni mimledim:-)

maviye iz süren dedi ki...

anneler gününü kutluyorum, sevgiyle..

gooogoook dedi ki...

Bayılıyorum bunlara ama her sene nasıl oluyorsa toprağından sanırım böcekleriyorlar ve gelişemiyor benimkiler Çok üzülüyorum. Sizinkiler güzel büyümüş gördüğüm kadarıyla. Daha da gelişirler inşallah:) biz de keyifle tanık oluruz:) Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Domates biberler çıksın gelin birlikte yeriz:-) beklerim canım.