SAYFALAR

8 Mart 2014 Cumartesi

TRAMBOLİN DENEN EĞLENCE...


Trambolini eve alalı bir seneyi geçti,Altı ay kadar spor salonunda kullandığım bu aletten eve almak istedim.Spor salonunda kullandığım zaman çok faydasını gördüm.Kesinlikle zevkle spor yapıyor ve kısa sürede (en fazla 10-12 dakika)sporunuzu bitiriyorsunuz.Daha fazla yapmak hem zararlı hem yorucu.Bütün vücut çalışıyor,metabolizma çalışıyor.İstikrarla her gün 10 dk zıplamak zayıflatıyor.
Ben bu sürede VERTİGO denen illetle uğraştığımdan bu aralar kullanamıyorum.Arada denemekten de geri kalmıyorum,Baş dönmelerimin geçmesini sabırla bekliyorum.
Çok zevkli bir spor yapma şekli.Dengeniz sağlamsa denemelisiniz.Kısa sürede faydasını görürsünüz.
Bu arada yakında baş dönmelerim geçer ve ben de başlarım zevkle hareketlere İNŞALLAH...


5 yorum:

özii dedi ki...

Geçmiş olsun. Dilerim en kısa zamanda iyi olursunuz.

Evde trombolin zor olmuyor mu? Tavan mesafesi gibi. ..

Unknown dedi ki...

Teşekkürler.. Çok zıplatmıyor bunlar ev için küçük boy ,bahçe için olanlar daha büyük ve esnek.

Hamiyet Akan dedi ki...

Geçmiş olsun. Vertigo insanı oldukça rahatsız ediyor.

Adsız dedi ki...

çok geçmişler olsun, vertigo zordur..ilaçlarınızı ihmal etmeyiniz:)

Unknown dedi ki...

Sağol Hamiyet...
Sağol arkadaşım...