SAYFALAR

4 Temmuz 2014 Cuma

BURUNCUK KÖYÜ.....SEVİYORUM BU KÖYÜ ....


KDZ Ereğli'nin Buruncuk Köyündeydim bir süre önce...Ihlamur topladık bahçeden,kuruttuk...


   Vişne topladık....ellerimiz kırmızı olana dek...






Reçel yapıldı kavanozlara kondu ve süslendi...







Topla topla bitmedi ne bereketli bir ağaç bu yaaa..






 Komşular geldi imece usulü yufkalar açıldı...Tam 120 tane...





 Ramazan için kurutuldu...Sahurda çok güzel oluyor dediler...





 Tarçın ile yürüyüş yaptım...Banaeşlik eden yakışıklı yaşlı arkadaşım;-))




 Kümesten her sabah yumurta topladık...




Dalı'ndan dut yemek bir başka güzel...




Günü batırdık...




Kahve falı baktık...şu fincana bakın yaa..tablo gibi...




Bahçedeki bank ve sandalyelere minder diktik...




Tarçın'ın ısrarına dayanamadım...




Osmanlı çileği topladık...




Tombala oynadık kızlarla...




Bana çektik hediye ettiler...şu güzelliğe bakın...




Tarçın bey civcivleri izledi gün boyu..



Bu manzaralara doyamadım...


Şimdilik hoşçakalın dostlar...önümüzdeki ay yine oradayım...

5 yorum:

Handan dedi ki...

Harika gözüküyor, hele meyvelere dibim düştü:-)

Falında gördüm sana çok güzel bir haber gelecek, sıkıldığın bir konuyla ilgili:-)

Kiremithanem dedi ki...

Doğal ve güzel..ineternetsizse mükemmel bir yer :)

Unknown dedi ki...

Günaydın Handan'cığım .o meyvelerin bir de tadını bilsen...falımı iyi yorumla canım.bu aralar ihtiyacım var..yazmak istiyorum ama yazamıyorum bu aralar. Resimlerin altını bile zor yazdım. Yazmak da ayrı bir mod istiyor demek ki...

Unknown dedi ki...

Sağol arkadaşım. Internet var ama köyde o kadar iş var ki, ona ayrılacak zaman yok...

Yağmur & Serhat dedi ki...

Çok tatlı bir yer..Meyvelerde gözüm kaldı :) Çok güzel gözüküyorlar..
Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/