SAYFALAR

26 Mart 2014 Çarşamba

ÜÇ SORU MİMİ


                                                  ÜÇ SORU MİMİ
                    1- Neden blog adın ...?

                                 GÜNOŞ ABLA
           Hayatım boyunca benden küçük ve büyüklerin ablası olmuşumdur. 
           Bilgi paylaştıkça artar,ilkesine inanıyorum. Hayata dair deneyim ve bilgilerimi paylaşmayı hedefliyorum.
           Yazmak kadar güzel birşey varsa, o da dinlenmek ve önem verilmektir. İşte bu iki önemli unsurun zirvelerde yaşanacağı yer senin blogundur diye düşündüm.
           BU DÜNYADA BIR SEDA BIRAKMAK...Gerçekten bu konu blog yazmamdaki en önemli sebep. Ben bu dünyadan göç edince, çocuklarım hatta torunlarım okusunlar,tekrar tekrar okusunlar, beni tanımamışlarsa tanısınlar,beni benim yazılarımla,anlatımımla hayal etsinler istedim.
          ( Bana ailemden böyle bir günlük kalsaydı keşke diye çok düşündüm. Çünkü onları çok küçük yaşta kaybettim ve hep başkalarından dinledim.)

                      2- Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
                    

                         Geçmişi düşünmem,gelecek için söz vermem,bugün önemlidir benim için.
                         Bugün hayatımın geri kalan kısmının ilk günü...

                     3- Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 söz nedir?
                       
                      Manken gibi bir vücuda sahibim.
                      Çalışmayı çok seviyorum.
                      Gözlerim hep güler.
                      Sabırlıyımdır ama çok sabırlı.


      


8 yorum:

ANNEKIZ dedi ki...

Sevgiler ablacim ;)

Handan dedi ki...

Bugün geri kalan hayatın ilk günüdür sözünü ben de çok severim, her sabah yeniden başlarım her şeye. ( Uykumu iyi aldıysam tabi:-)

Unknown dedi ki...

Sevgiler Mehtap can...

Unknown dedi ki...

Handan'cığım ben şu mim olayını sevdim galiba. Bana bu sorularla gelin:-))

maviye iz süren dedi ki...

bloglar sayesinde birçok şey öğreniyoruz çok doğru :)
hayat felsefene de hayran kaldım
hep sesin yankılansın burada..

Unknown dedi ki...

Şu blog ne kadar güzel,akıllı,içinin güzelliklerini kalemleriyle anlatan dostlar kazandırıyor bana. Teşekkürler Mavilim :-))

cocugumlaeglenirken dedi ki...

bence sabırlıyım kısm ı.: )

Unknown dedi ki...

Ha ha evet yanlış olan kısmı o.hoşgeldin Nihal'ciğim.