SAYFALAR

16 Haziran 2014 Pazartesi

BEN.....


Kusurlarımı seviyorum.!
Darılınca suratımı asmayı,
Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,
Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
Normal olmamayı seviyorum.
Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,tembelliğimi...
Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,
Bazen her şeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.
Öfkelerimi.
Kızınca küsmeyi.
Heyecanlarımı.
Benden iyi olduğunu düşündüklerimi ki,yok...
Yatakta tembellik yapmayı.
Gereksiz para harcamayı.
Bazılarını haketmediği halde, sevmeyi.
İçimdeki çocuğu,
Beni seviyorum.
Iyi ki varım,
Iyi ki ben benim.
Ne mutlu!
Çok mükemmel değilim.
Ama benden bir tane daha yok!

Beni seven böyle sevsin!
Sevmeyene de zaten yol verdim, gitsin!...



2 yorum:

Handan dedi ki...

:-) İyi ki varsın, iyi ki sensin:-)

Unknown dedi ki...

sağol canım,iyi ki tanımışım sizi...